heeeej

hej, vet att ja inte har bloggat på typ en vecka, sa ju att det här va en dålig ide, visste att ja skulle va lika dålig på att skriva här som på pea el msn =P men men...
vad som e nytt med mej äe väl att jag har slingat och klippt håret. fast dt blev katastrof i början så är ja väl ganska nöjd me resultatet efter klippningen.
på fredag ska ja på Kelly Cclarkson konsert me fian, fanny, emma o frida =) längtar!!
på lördag sk ja ha mitt eftrérlängtade 16 års kalas =D haha, tårta, ballonger, fiskedamm, farfars kalsonger o hela köret tänkte ja ahah XXDD hoppas alla e friska till dess,  mickis feber måste ha gått över o min förkylbning me ; -P
men måste plugga nuu, bye bye ♥

                                           image6

Kommentarer
Postat av: Jessica

och inte bjuda mig :'( haha nee men ha så kul gumman, älskar dig

2008-04-07 @ 23:27:08
URL: http://biffigare.blogg.se
Postat av: sofia

haha, barnkalas here we come? xd längtar.

2008-04-08 @ 14:13:46
URL: http://ingram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0