Hullo

Fan vilken härlig dag, o här sitter jag, framför datan inomhus, o kollar på grannarna som hoppar studsmatta "/
fick sova länge idag iaf =P till skillnad frånn fanny som skulle va i kyrkan vid halv tio moahaha =)
Ska typ plugga hela dan nu, har två bilduppg som j ligger efter me o en labbrapport o projektet o träna t eng provet... suck, var fan tog mitt liv vägen!!! Ja hade inte ens tid att följa me min familj som drog i morse för att fira min kusin som har fyllt år.. men men, dt e ganska skönt att va hemma ensam hela dan ;)
e dt möjligt att ja inte har skrivit på typ tre veckkor?? Ha, weird.. aja, förra fredan va vi på Kelly Clarkson konsert, ja fian, fanny, emme o frida, fan va kul det va, Kelly e fan asbra, o hon o konserten fick jättebra kritik =D vi måste börja gå på mer konserter ;P
Men ja har inte tid att slösa bort tiden på att sitta här, I'd better get started with my homework =O


Kram kram

image7


Kommentarer
Postat av: Anonym

hiihihihihi, din muuuuuuupp joss !

2008-04-20 @ 14:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0