..Untitled

E typ ensam vaken nu =P chattar me fian o moa o kollar lite på youtube klipp ;)
i morron ska vi in t medborgarplatsen tiiiidigt, för att träffa teresia o mentorsgruppen för att ha våran mentorsdag eftersom teresai va sjuk när den egentligen skulle ha vart =) dt blir kul ^^

Idag har ja sovit länge o bara tagit dt lugnt, kollat på teve o så ^^ sen kom mormor helt oväntat för att ta hand om våra blommor (!!!) unbelievable...=P sen , tro dt eller ej, så lagade jag mat (!!!) lunch asså, grön ärtsoppa, den såg så god ut på bilden så ja bestämde mig, helt out of the blue att göra den xD tack o lov att mormor va där annars hade dt inte gått, den va svårae att göra än jag hade trott xD den blev inte lika fin som på bilden =P men sjukt god =D
japp dt va min tråkiga dag, ska nog publicera nu, fian vill läsa innan hon får ro att sova xD
Enjoy♥♥
                                                                             

Kommentarer
Postat av: Jessica Nilsson

Jag börjar tyvärr skolan på måndag men nästa helg (inte lördag 12-16, då jobbar jag) funkar om ni vill det?:) Vi kan ju höra med de andra om det passar?:)

2008-08-16 @ 18:49:22
URL: http://biffigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0