3:dje advent

Helloo : )
Har vart lite off på senaste tiden, inte bara här kan ja säga...haha
Va på idol finalen i globen i fredags, kulkul, hade dock ganska dåliga platser, en idol skylt satt mitt fraför lilla runda scenen, längst ut mot publiken, ni som såg vet :b menmen :b
I lördags va ja me Sofia inne i stan, köpte nästan alla julklappar ; ) Det största miraklet är att pengarna inte bara räckte till utan att ja oxå verkar ha en del kvar xD
Idag har ja inte gjort mkt,,, tagit det lugnt, vårdat min hals mest :b Sovit ganska länge oxå : )

Nu tänkte jag efterlysa någon,,, Har försökt nå denna person ngra ggr, inget svar, kunde ha flytt landet for all I know xD
Mickis, ring mig, om du läser detta,,,,

Kram fr mig : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0