Vill skratta, halvt gråter...

Ajajajajajaj! Har oooont i magen! Har oooont i magen, rryggen, höfter, huvud!!! Ni vill inte tänka er min natt ! : (

Ska försöka att inte klaga... xD
Har data kunskap just nu,,, kom faktiskt bara 10 min sent xD haha, tänkte först inte komma alls, men ja tvinga migsjälv eftersom det e sista datak. lektinonen för forever ;D kunde lika gärna komma, få reda på mitt betyg,,, xD

Igår va kuul, Va på souk me Sofia, Fanny o Emma ; ) Kolla på när Kevin o Alice uppträdde : ) Vi stod längst fram, mitt framför scenen,,, Kul, fast ganska jobbigt att stå mitt framför, det va ju värdelns pluttigaste scen, dom hade knappt plats att röra sig så det va en ganksa obekväm plats att stå på : b
Dessutom så hade vi alla skrikande fjortisar bakom oss xD haha, gud, jävla lungkapacitet människorna måste ha för att kunna skrika sådär xD haha
Hade Johans hysteriska fan bakom oss xD Tyckte först att ja kannde igen henne o sen hörde ja hur hon snacka me sin kompis om nånting om hur hon vart me i tidningen xD höll på att dö av garv när ja  insåg att det va hon xD

Seriöst, varför går våran lärare igenom hur en 10 år gamal stationär data ser ut innuti?? Honestly, orkar inte ens lyssna, detta måste va det mest värdelösa ämne ja nånsin tagit xD

Hmm va mer kan ja berätta om,,,,, jo Fanny o Emma ska sjunga idag på deras skolavslutning i trädgårdsstad,,, vill verkligen va där o kolla : ) Det kmr bli så himmla fint : ) Men det börjar typ 3 vilket betyder att ja måste dra härifrån absolut senast 2,,, helst tidigare,,, O ja slutar igentligen inte förns 4... : b
Menmen, kmr kanske åka hem ändå, kmr inte orka en hel dag med detta helvete : (

Vill gråta.... xD
Aja, kanske skriver nå mer ointressant sen xD
Puss // Ynklig jag : b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0