Näst sista datakunskapslektionen!

Hi people :b

Har datakunskap... kom typ 45 min sent :b hade egentligen bara menat att kma 15 min sent, men ja försov mig en kvart o så va ju självklart tåg o tvärbana as sena :b menmen, Folke, våran värdelösa lärare, bryr sig inte alls xD haha

Igår traffade ja Sofia, åkte t henne efter skolan, man har gansak mkt att prata om, det va ju skillnad förut när man träffades varje dag i skolan o allt som hände där visste alla om lixom... :b haha

Idag ska vi rerpa inf Lucia tåget, måste skaffa ett lucia linne... haha :b sist ja va me i ett Lucia tåg tror ja ja gick i 6an :b
Vi kmr inte bara ha ett stort tåg här i skolan utann sen ska vi typ delas upp i mindre tåg o gå runt t andra ställen,,, vi ska samlas i musikytan kl 07.15!!!!! Vill seriöst gråta, kmr behöva åka hemifrån vid 06.15 typ!!!! Buhuhu!

Aja, har rast en stund nu,,, kanske ska fixa thé el nåt,,,, nej vänta her iungen mjölk xD haha aja
Kram

Kommentarer
Postat av: elin :)

jag hatar datakunskap haha :P duu, vi borde träffas på lovet tkr jag :D

Puss

2008-12-13 @ 19:12:04
URL: http://eliwnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0