Fredag 22.57 ;)

KLockan e typ elva, o det e faktiskikt 10,4 grader ute (!!!!) Förra året kmr ja ihåg att dom sa att när dt är 10 grader på natten under typ en vecka så räknas det som somar, så det här är ju iaf en start =)
Jag har typ haft fönstret på vid gavel några timmar nu, och när man kmr in i mitt rum nu så luktar det verkligen sommar, lite sådär fuktigt ni vet =), o det är inte direkt kallt, lite kyligt blir det ju såklart, men det brukar det ju bli mitt i sommarn oxå =P
Idag har det varit ca 22 grader, sjukt skönt, åkte t södertälje för att träffa elin, vi gick o käka, o satt vid hamnen el va man ska säga, i solen, jätte mysigt, södertälje e ganska mysigt =) lite krångligtg att ta sig till bara, blev en jävla massa föreningar både dit o hem... påvägen dit hade nån skillad jävel kastatn sten på tåget så att nån hade skadat sig, stöd stilla i rönninge i typ en kvart/20 min, irriterande som fan, men men...
Det visade sig iaf att ja o elin hade ganska mkt gemensamt faktiskt, lite roligt =)

Gud va ja längtar t sommarn!! Skolan gör mej jättestressad o det e ja jävligt less på.. orkar inte mer asso, thank god att det bara e typ 2 riktiga skolveckor kvar, men lite sorgligt endå, om exakt en månad så slutar vi..., efter 4 år lixom.. men sammtidigt ska det bli skönt, aja..
Ska nog gå o lägga mej, as trött.. (wow, wonder why..)
Natti <33

image11Finn ett fel =P





Kommentarer
Postat av: elin

Haha, jag vet! den visar olika tider :D men vi måste hitta på ngt snart igen ju :D:D

2008-05-11 @ 16:19:05
URL: http://eliwnilsson.blogg.se
Postat av: Jossan

Ja haha xD correct =P
JA det måste vi =)
Kram kram

2008-05-13 @ 22:54:46
URL: http://www.byjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0