For the love of god! (älskar uttrycket xD)

Tja :)
Gud va ja älskar snö :D så himla fint när ja åkte hem me bussen, nu börjar det väl försvinna men enligt Amanda så ska det snöa imorron också :)
Den här dan har vart ganska lugn o snabb faktiskt, bara vanliga lektiooner,,,
Nu på eftermddan har ja kollat på One three hill, halvpluggat, vart ute i snön me Nelly o nu har ja precis kollat på Grey´s Anatomy ;) asbraaa :) hoppas på att Christina blir ihop me deen där killen så hon blir lycklig nån gång :b

Skön dag helt enkelt, det ända som egentligen kunde vart bättre är min rethosta som ja dragit på mig o att mina skuldkänslor försvann, va inte direkt efektiv när ja skulle plugga vilket e lika me att ja kommer enda up me allt imorron "/ kulkul.... Ska fixxa en till kopp thé igen tror ja, blir min 5te idag om man räknar me den utan mjölk tidigare idag i skolan :P

Ska sova sen, pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

téoholic (a) <3

2008-11-20 @ 09:01:16
URL: http://ingram.blogg.se/
Postat av: Bells

Hahaha vilken dag :P Jag avskyr snö >.< sonrhalt imorse när jag skulle till bussen -.-' Har datakunskap nu :P

Jag vill oxå ha te så får väl fixa när jag kommer hem ;) Kjam<3

2008-11-20 @ 09:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0