One hell of a day...

Hej :)

Så nu tänkte ja barätta om min  helweirda dag :b
Ok, så på morronen när ja satt på tåget så stanna det plötsligt mellan stuvsta o älvsjö, där stod vi i säkert en kvart, dom sa att det va slut på el o att dt va köbildningar hela vägen in t sthlm... sen backa dom till stuvsta där ja gick av, mötte upp matilda som satt på samma tåg, väntade sen läänge på en buss till skhlm, fick sen skjuts resten av vägen t skolan av matildas mamma ;)
Vi kom försent typ 45 min... o just idag av alla dar, när vi vwerkligen kände att vi behövde va i tid, ville inte missa uppvärmningen,,, vi gjorde dt såklart, missa även nåra som sjöng... resten av morronen va asskön, bara sitta o lyssna på folk som sjunger fint :) dock ja satt ju o va nervös hela tiden i väntan på mi n tur :b drack två flaskor me vatten på typ en timma xD har faktiskt börjat dricka en jävla massa vatten de senaste veckorna,, får sån huvudverk annars :b....
aja tbaks t ämnet, gick iaf ganska bra för mig, alla verkade jätteförvånade för hur ja sjöng eftersom dom aldrig hört mig sjunga förut... :)

Sen efeter lunch så skulle vi ettor sjunga "shackles" på underhållningen för dt va "en gäst" som skulle komma, dt va det ända doam sa, dt va iaf Nanne Grönvall som kom, me kamera bakom sig medans vi stod o sjöng , gansak förvirrat men kul :p hon typ informerade om  ett tvprogram "körslaget" o hon ville typ att vi skulle komma på hennes audition xD

Sen hade vi matte, den ända riktiga lektionen på hela dan, då gick det ju såklart inte att koncentrera sig :b

Nu sitter ja o chattar me issa, eller Bella, as she preferes :b o dricker gott rött chai thé :D
Ska snart sova :p
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Bells

Haha nice dag du haft :P Hehe jag hade tur imorse, min kompis hade försovit sig så hon undrade om jag kunde vänta på henne o ta nästa, men jag åkte till plugget iaf....o som du kan ana så stannade hennes tåg ca en timma vid karlberg xD Haha det var nog min turdag idag iaf för jag hade bara klassråd efter språk så jag drog hem vid tio tiden^^



Tack för att du kallar mig bella...låter mkt bättre ;D



Kul att Nanne kom dit, haha min kompis träffade henne när hon skulle ha utvecklingssamtal :P Det råkar ju bara vara så att hennes son går i klassen xD känns lite skumt men han e helt ok :P



du borde testa att läsa absolute boyfriend, den e bäst^^ kjam :*

2008-11-18 @ 23:10:33
Postat av: Anonym

vilken dag (;

Och isabel, sorry men du kommer alltid att vara Issa för mig (: <3

2008-11-18 @ 23:21:21
URL: http://ingram.blogg.se/
Postat av: Bells

Sorry men jag e Bella nu^^

2008-11-22 @ 18:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0