...

Hejhej :)

Sitter igen o väntar, vi får typ inte käka förns om typ 45 min .. hungrig =/
Asso dt va verkligen hemskt imorse, ja va så sjukt trött, känndes som om ja låg inne i ett stort svart måln o ja kunde inte vakna helt enkelt, har typ fortfarande inte vaknat xD
Igår när ja kom  hem så satte ja mig direkt o käka middag!! Inte normalt för mig, sen satte ja mig o plugga, va tvungen att komma ikapp matten t idag, sen åkte ja på  träning... sen kom ja hem, ducha o satte mig o plugga sv o ljudteknik, ganska lättt men ändå, va så sjukt trött, ikvälll planerar ja att sova vid halv 10 xD måste få ordentligt me sömn alltså :b

Aja, ska väl va lite social me de andra :b puss

~3098128.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0