Hellohello :)

Hello hello :)

Har haft en rolig helg :) I lördags så jobbade jag,delade ut rosa ballonger tsmns me fanny t rosa bandet grejen i tumba c ;)
På kvällen hade ja blivit bjuden t tjekväll hemma hos Matilda i min klass, vi käka middag där, mysigt, sen kom två killar som Matilda kännde, dom kom fr tullinge o ja o en av killarna (teodor) kännde igen varann o satt typ halva kvällen o försökte kma på vart vi hade sett varann förut, vi kom bara fram t att vi båda kännde freddi, malin o och derek fr trädg. ;) hade jätteroligt iaf :)

Idag, va mindre roligt, efter att ha kommit hem halv ett i lördags så va ja tvungen att gå upp halv sju (!!!!!!!!!!!!!) för att spela match, kände mig mer eller mindre död xD
Matchean va iaf helt värdelös, vi va jättefå o vi förlora me 5-0...... Sen va dt ju en jävla massa gnäll fr vissa i laget som ja bara inte tål, orkar inte tänka på skiten...
Kom iaf hem vid typ halv 10, gick o la mig direkt o vakna inte förns 1... kmr verkligen inte kunna somna ikväll :b har sen bara glot på teve jela dan :) jätteskönt :)
Nu sitter ja o lyssnar på lite musik (PARAMORE, check them out!!) drivker underbart ört thé o käkar asgod citron/laktris glass, kunde inte motstå lite, den såg så sjuk god ut :b
Ska väl sitta här ett tag tills ja blir trött, if ever, kanske läsa en stund, ska upp  halv sju imorron igen :(
buhu... aja Bye <3

Five_oclock_tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0