'The hell I put myself through'

Hej,
gud vilken jobbig dag det har varit idag alltså... vaknade först 7 imorse o hade så ont imagen så ja nästan började gråta, gick sen ner o tog 2 alvedon o sen gick ja o la mig igen men kunde knappt somna om igen... gjorde dt tillslut iaf thank god... Sen blev ja väckt av pappa vid 11 tiden för vi skulle in o gratta frida som fyllde 13 år.
Sen låg ja i sängen halva dan o fortsatte ha ont i magen... sen skulle vi ju såååktart ha gäster då då, va alltså tvungen att gå ner o låtsas va glad o social... Ganska jobbigt, men ja satte i mig 2 ipren (alvedonen va slut xD) o klara mig igenom kvällen :b
Mår väl lite bättre nu, har kollat på "The untuchable" me mamma,pappa o frida o sitter nu här, kmr inte kunna sova ni iaf, har ju lov nu thankfully, måste ju hinna vända på dygnet fram o tibaks på en vecka xD haha :b

Ska väl göra mig iordning nu,
Nighty night  xxx

Kelly Clarkson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0