Onsdag 22 okt

Hellohello:)

Har inte skrivit på ett tag nu, har bara inte orkat :b
Har datakunskap nu... 2,5 timmars lektion, jättesegt verkligen, + att man typ inte gör nåt på hela lektionen...
Försov mig lite imorse så ja fick ta bussen som gick en kvart senare, träffade Jessica där, snackade me henne tills hon skulle av i huddinge, sen kom ja lite för sent, men dt gjorde typ hälften av klassen oxå, man kommer gärna försent till den här lektionen :b    Har en lång håltimme efter det här, sen e dt samhälle, svenska och engelska, slutar typ 4..."/ lååång dag, men sen e dt bara torsdan kvar innan lovet, har studiedag på fredan, tänkte åka me issa o hälsa på i trädgårdstad :) har velat gör dt länge nu men dt har aldrig passat, så det här blir perfekt, ska ner t tore oxå, ska bli aaaaskul :D

På söndag fyller frida år... vet vad ja ska köpa t henne, vet bara inte när, kanske kan göra det på torsdag efter att ja vart o hälsat på farmor, ja o fanny bestämmde att vi skulle göra dt ;) går direktbuss fr årstaberg till högdalen (där hon bor) så dt passar jätte bra :)

Ja känner mig lång idag, köpte att par nya, defenitivt behövda skor, det är dock med klack så jag blev gansak lång =b
Va iaf i skärholmen igår, köpte först skorna sen satt ja på nåt café, köpte en macka o en asgos chai latte, älskar verkligen dom, asgott, ^^ sen kom mamma o hämta mig, så åkte vi tbaks t skolan för att ha utvecklingssamtal... Gick väl bra, min mentor e gansak konstig egentligen, men hon e bara vikarie, min riktiga mentor kmer nästa termin ;) mamma o papppa ville se skolan oxå så hon visa dom runt i skolan :b sen tog ja dt lugnt hela kvällen, vi har inga läxor just nu thank god, alla prov e ju över hade vårat sista (matte) igår, dt gick nog bra tror ja, ett g ska ja ha iaf :b
Så ja ska verkligen inte göra ett skit som har me skolan att gör a på lovet, ska sova halva dagarna o göra saker som ja vill :b :)
Aja, har typ inge mer att skriva... att skriva o läsa andras bloggar är ett ganska bra tidsfördriv på de här lektionerna :b Amanda spelar spel på disneychanels hemsida xD kanske oxå kan göra dt :b
Kramkram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0