Stop this song <3

Tjatja :)
Har precis kollat mitt schema t i morron, slutar 3, ganska hyfsad tid :) Fy fan asso, sitter o ryser här, Paramore e så f*cking sjukt bra!! Anyway... Hade min frsta sånglrktion idag, fick sjunga Idas sommarvisa xD vi kom inte på nåt bättre, haha, men nästa vecka skulle han ha me sig en riktig låt som ja ska lära mig ;)


Mickis kom vid 6 tiden, satt vid varsin data i köket xD fixxxa lite grejer o hon kolla (ja typ lyssna :b) på 1 3 hill XD längtar t fredag, Sofia har sin 16 års fest :D


Har världens tur i morron, kan åka me  mamma både t skolan o hem :) hon ska va i liljeholmen hela dan o våra tider matchar, fett bra :)  ajja, ska väl lägga mig nu,
Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: Simon

Så du trivs på sångskolan? =)

2008-09-12 @ 00:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0