And it´s true, we are amused

Kan man vara torr på handflatorna?? jag är typ astorr, det stramar om fingrarna när jag brader ut händerna! Har typ början till sprickor hövder hela handflatorna, jättekonstigt... :b
Har varit en kort dag, hade sång imorse som inte gick så bra, är ganska förkyld så jag hann typ köra igenom min låt en gång och sen vart jag helt rosslig i halsen så jag fick inte sjunga mer... "/
Hade sen samhälle, och sen skulle jag gå till hälsoundersökningen vilket tog en hel timma (!!) vilket betydde att jag missade hela svenska lektionen (!!) Hade sen engelska vilket kändes som en sjukt onödig lektion...
Åkte direkt till tumba för att lämna in mitt CV, det gick bra, jag var nästan nervös innan, haha jäte töntigt, han sa typ att dom skulle höra av sig om det blev nån intervju -- då kan man bli nervös!


Mer "paramore in studio" pics hihi :D

Sitter i alla fall och dricker thé och pluggar nu, ska ha två prov i morgon, gehörsmusiklära och natur.. eller natur är mer ett förhör, men det är så svårt så vi kan kalla det prov... :b
Ah well, ska väl komma igång då, hoppas på att bli klar innan Grey´s börjar ;D
xxx

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

höhö du har full koll :d

Lycka till med proven imorgon! :))

2009-04-22 @ 20:16:49
URL: http://picturebridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0