And we should feed our jewlery to the sea, for diamonds do appear to be, just like broken glass to me

Det jag verkligen älskar med lov är inte bara att man kan sova hur länge man vill, utan att man också kan sitt uppe hur länge man vill!:) Älskar att bara vara medans alla andra sover :)

Var uppe ganska tidigt imorse, åkte in till Huddinge med Mickis och Sofia och fika/luncha ;)
Fick skynda mig hem sen för att hjälpa till med städning innan våra gäster kom ;) Mamma stressade upp sig hur mycket man än försöker göra själv... men allt måste ju vara perfekt varje gång någon ska komma så vad gör man... "/
Jag hatar min fot idag btw. Har värsta skavsåret på min lilltå som gör så äckligt ont att jag knappt kunde gå i skor idag! Och så har datan suttit på min fot ett tag nu och jag tror den har blivit strålad eller nåt haha, det känns som om den är helt fylld av elektricitet xD

Satt förresten en stund i solen idag, så sjukt skönt!!! Jättevarmt blir det där det inte blåder och solen ligger på. Ungefär så tänker jag väl spendera min dag imorgon dåra tänkte jag ;) haha
Juste jag har fått in en del bilder från thailand till min data, typ alla bilder utom från min egen kamera haha :) måste fixa dem också :)
Lägegr upp någgra om en stund :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0