Another day is here and I am still alive...

Hej igen! Har lunch nu, snart börjar samhälle, sen svenska och engelska ; ) Längtar till engelskan, ska lämna in mitt arbete hihi : )
Jag älskar den här årstiden, allt är så fint! Gräset blir grönare och det har kommit knoppar överallt, smågrönt på typ varje träd! Och massa blommor överallt, så fiiint :D 
Ser inte fram emot att komma hem, måste börja plugga direkt igen, natur projekt som ska in imorgon, tanken att jag ska lyckas få in den till imorgon är hur rolig som hels hehe :b  
Men längtar i alla fall till Grey´s -time ikväll ;b fattar inte riktigt varför de börjar bråka, McSteamy säger att han är lycklig juu :b 
Juste, Matilda har sin kusin från england här, hon ska typ vara med på våra lektioner hihi, så det blir roligt att höra äkta brittiska hihi ; ) 

Jag insåg idag att det bara är 2 veckor kvar till vårat uppspel, för lärare och musik ettorna.. Ska ju sjunga Run då, den är verkligen jätte svår! Är jätte orolig att jag ska misslyckas, har bara en lektion kvar innan uppspelet. Men det är sjukt roligt för jag får lära mig massa nya sångtekniker, jätte kuul ;D  Ska nog dra nu, xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0