Cheer up my friends!

Godmorgon!
Kom precis till skolan, köpte en kopp thé på vägen för att få igång rösten. Kunde inte värma upp hemma idag heller, för idag var pappa sjuk... Vad är det med människor egentligen??!

Det blev ingen föreställning igår för min del, jag insåg att den slutade runt 9, och jag hade så mycket att göra så jag kände att det inte var värt det. 
Använde kvällen till att plugga istället :b
Har samma planer för ikväll också "/ kul kul... Ska i alla fall först åka till tumba för att lämna mitt CV på Ica, dom är ju väldigt sena med att anställ folk till i sommar eftersom dom har hållt på och byggt om ett tag nu, vilket jag visste hela tiden (mickis, sofia :b)
Var och handlade igår på lunchen, behövde verkligen skor och hittade ingen annan tid att åka, så det blev på våran 2 timmars lunch ;) Hittade i alla fall två par skor från H&M, jättesköna (i alla fall de ena paret) och precis vad jag letade efter ;)
Köpte ett nytt block också med plastfickor, det behövdes verkligen för alla mina sångpapper! :p
Och så köpte jag en vit kofta på H&M ;)
Men jag måste dra nu, min ektion börjar ;) xxx

Kommentarer
Postat av: sofia

a det måste vi :))

2009-04-22 @ 12:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0