I am not afraid to keep on living!

Hemlängtan!! Kan man ha det i skolan haha? Jag har, vill bara hem och göra vad jag vill :b Det har dock varit en bra dag, kom upp i tid och har haft en någorlunda skön morgon. Haha, det känns som om jag både gillar att vara här och sjunga och träffa kompisar, samtidigt som man bara vill dra härifrån. 
Dock när jag kommer hem så blir det till att plugga, måste få klart engelskan till i morgon. Så så blev det med att göra vad man vill... 
Just nu har jag långlunch, dom andra har gått och köpt kaffe haha, inte min favoritdryck direkt, stannar hellre inomhus :b Lyssnar på bra musik och bara tar det lungt ett tag innan lektionen börjar ; ) Har bara klassråd och matte kvar, slutar 3 ; )
Nu måste jag klaga lite också.. 
JAG KAN INTE SOVA PÅ NÄTTERNA! Jag blir tokig! Mina fötter kliar!! Hela jävla tiden från det att man släcker lampan typ, inte innan! Dom blir sjukt torra och jobbigt varma och bara kliar helt enkelt! Det är det ända man känner, det ända man kan tänka på! Det ända som finns! Sen jag kom hem från thailand tror jag att det har hållt på. Men nu, den senaste veckan så kan jag inte somna förns riktigt jävla sent, typ 3-4! Vad fan gör man, sover med ett par blöta, kalla strumpor kanskse...
Ah well...
Vad kan man mer fördriva tiden med att skriva... Jo, jag måste åka och shoppa vårkläder! Jag måste ha en jacka och nya skor och kläder hihi :) Tror jag har 3 olika presentkort, ett på Monkey- 200 spänn. Och 200 på H&M och typ 250 på Kiks hihi :) Måste spenda lite pengar här haha,,, helgen får bli bra :b
Juste, jag laddade ner The Click Five´s skiva igår till iPoden, den är asbra ;D hihi, aja ska nog dra nu ; )
Lateeer :b xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0