I´ll be just fine, pretending I´m not!

Har nu samhälle. Det är meningen att man ska börja jobba på nån uppgift om EU, men vem har ork till det lixom?? Typ alla i min klass utom jag verkar det som haha :p
Min sånglärare har en "dagen efter" dag som hon uttryckte det. Hon var för trött och okoncentrerad för att spela och sunga,efter gårdagens uppspel och allt vad det innebär, vilket betyder att det vi gjorde var att lyssna på inspelningen från uppspelet igår, pratade lite om det och sen pratade lite om två andra låtar jag ska sjunga. Det var det! Ingen sång, lite synd. 
Men men. Har bara svenska och engelska efter det här. Har för mig att min engelska lärare lovade att vi skulle få se vänner hela lektionen hehe :) Slutar vid 16.00. 
Nu slutar min lektion, I´m off!
xxx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0