I´m not complaining that it´s raining, I´m just saying that I like it a lot more than you think, if the sun would come out and sing with me!

Har haft en jätteskön dag idag. Det har varit närmare 20 grader i solen så hela familjen spendera några timmar på verandan och koncentrations solade haha. Jag har defenitivt fått tillbaka lite färg igen, såg ju helt vit ut igen, vilket var ganska deprimerande... Har i alla fall nya fräsha bikini ränder haha ;)
Satt där till mormor och Roger kom, då började jag och Fanny göra nån slags vit choklad grej som skulle blandas med grädde... Herregud vad misslyckat det blev! Haha grädden och den vita choklanden tillsammans skar sig som fan! Mormor lyckades dock rädda den, thank god, men med varje ny grej som jag addade så skar det sig igen... och igen haha omöjligt,,,, men jag tror det blev ganska bra tillslut :p



Har i alla fall precis käkat påsk middag, nästan alla tog en promenad av nån anledning, jag försöker lägga in musik på min iPod, men det är nåt som inte riktigt funkar... Får vänta tills pappa kommer tillbaka.
Ja det var väl min dag typ haha, jag och Fanny planerar att se Paramore dvdn sen, det vatr jättelänge sen ;D
Nu ska jag kolla lite på teve och äta mitt godis hihih <33

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha Jossan katastrofbakaren...

2009-04-11 @ 23:46:41
URL: http://arnearnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0