I Scream Ice Cream!

Gud vad mycket bloggande det blev idag då... haha men när det är ett val mellan det och plugg - vad väljer man lixom hihi :b
Sitter i sängen och dricker thé och käkar nå slags tunt knäckebröd med salt på.. låter skitäckligt när jag säger det sådär haha, men det är supergott ;)



Det var nå fel på tågen idag, inställningar typ. Så jag fick ta bussen till älvsjö station och blev upphämtad av mamma som hade hämtat Frida i högdalen, så jag kom inte hem så mycket senare än vanligt ;)
Nu ska jag plugga! ♥

Kommentarer
Postat av: Bells

Hehe så du fastnade oxå lite :) Jag sprang omkring o letate efter dom jävla ersättnings bussarna när trafiken kom igång igen :P

2009-04-15 @ 23:06:37
Postat av: Simon

Sv: Hur ska ja veta att du är anonym xD Din smurf ^^

Den bloggberoende smurfen xD

2009-04-16 @ 16:57:46
URL: http://arnearnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0