I think you lost your will to fight!

Aj! Aj aj aj aj aj!!! Hjärtklappning! Hjärtattack! Stroke! Hjärnblödning!!
Insåg nyss att det är måndag idag! Vilket betyder att det inte är måndag imorgon! Vilket betyder att jag inte längre har måndag kväll på mig att plugga! Vilket betyder att jag bara har tisdag eftermiddag/kväll/natt på mig att göra klart engelska uppsatsen som jag inte kom så långt på som jag hade förväntat av mig själv! AJ!
Jag har dessutom en natur uppsats till på torsdag som jag inte ens börjat på...!!!
Life suuuck!


Hihi, Mickis fest :)

Aja,,, Idag vid sju så tvingade mamma mig att stå i caféet i hallen medans hon kollade på Fridas finalmatch. Jag fick 100 spänn för det. Det var sjukt tråkigt så jag i min tur tvingade Mickis att pallra sig dit hihi :) Stod där till typ kvert över åtta, då gick vi hem till mig, drack thé, snacka, och mickis spela udda musik :b
Nu har jag precis duschat, ska läsa lite och sen sova ;)
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: mickis

neeej, ser jag verkligen ut sådär :O!

2009-04-13 @ 23:16:47
URL: http://mickisq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0