If I say it like I mean it, then maybe I`ll believe it like it´s true!

Jag är inte stressad! Jag är inte inte inte stressad!
Fast jag är galet stressad! Hur kommer det sig att mina lärare lägger in allt, verkligen allt på två veckor? Why oh why!!? Alla prov och alla stora inlämningar är lagda under veckor 20 och 21! Vi har typ prov varje dag utom de tre dagarna i slutet av vecka 21, vilket betyder att allt egentligen är inpressat under vecka 20 och två dagar i vecka 21! Helt galet och sinnessjukt!

Men denna dag är i alla fall nästan över. Uppspelet är över! Jättesjönt att lägga det bakom mig och faktiskt kunna säga att det gick väldigt bra! Mycket, mycket bättre än jag förväntade faktiskt! Fick jättebra kritik efteråt ;D glaaad för det! :)
Måste i alla fall plugga mer nu, ska skriva ett tal i svenska om "Det viktigaste". Jag har valt att prata om Afghanistan, once again. Men det har verkligen varit ganska aktuellt för mig på senaste och det intresserar mig. Plus att inte så många vet så mycket om det... .... Dock det skulle inte förvåna mig om hela min know-it-all klass redan vet allt om det... 
Ah well, det får bli som det blir. Jag har klarat av den här dagen som såg ut som ett stort mörkt moln senast igår. Jag kan klara allt. I´m the king of the world! xP
 
See U



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0