Now we know what it takes to fail!

Jag har haft en ganska dålig dag. Jag var och vaccinerade mig (livmoderhalscancersprutan!!!) och det gjorde asont!! När jag ställde mig upp så svimmade jag typ! Det har aldrig hänt förut så det var lite weird... Har i alla fall jätte ont i min muskel fortfarande så allt suger typ just nu...
Vi gjorde ett till försök att rädda vår familj idag vid middan... Fanny är mitt största problem just nu, man hade lika gärna kunnat sitta och snacka med stolen för all reaktion man får från henne....Det är så roligt för allt jag försökte säga till henne igår hände verkligen idag! Men hon verkar knappt inte märka det själv! Och hon sårar alla runt omkring sig utan att hon själv verkar bry sig.. Jag blir så arg! Och ledsen! Jag orkar inte bo i den här familjen längre, den är trasig....

Tack i alla fall till Mickis och Sofia, had jätte kul igår, tror inte jag tackade er igår för att ni bjöd mig på mysig restaurang! Tack tjejer ♥

Nu lyssnar jag på bra, arg musik som hjälper lite, och dricket thé. Ska kolla på nån film snart tror jag, typ Djävulen bär Prada, det var länge sen jag såg den.
I morgon ska jag fortsätta fixa i mitt rum, hade bara orka att städa idag :b Tror jag ska baka något också, typ bröd eller goda kakor som mormor gjorde efter att vi kom hem från thailand...
Kram


Kommentarer
Postat av: Simon

Sprutor är alltid trevligt hörru ;o

Sv: Fotboll är kul även om man är ensam ^^ Man skriker med hela klacken, och det va ju premiär!

2009-04-09 @ 02:19:36
URL: http://arnearnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0