Oh I can´t close my eyes and make it go away...



Det börjar bli grönt utanför mitt fönster! Jag plockade årets första buket idag också, när jag gick ut med Nelly. Vitsippor, nå gula och några blåa (som inte är blåsippor :b) står på köksbordet hihi ;) fint... :)
Det var så varmt idag också, vart nästan för varmt med jackan. Satt och käkade lunch ute idag, skippa jackan då : )
Det ska ju bli nästan sommarvärme i helgen, typ 17 grader i morgon! :D Det är jag och solstolen som gäller alltså ;D
Inte i morgon dock, kommer sitta instängd i skolan från halv 08.30 till 18.00!!!! Can you believe that!!? På en fredag! Jag börjar med spanska, då jag har stort ordförhör och sen är det dags för engelska nationella! Wihoo! Jag känner att det inte kommer gå bra, uppsatser går inte bra, jag kommer aldrig på något att skriva... :(
Sen har vi kör då vi ska kunna alla låtar utantill, och jag tror inte ens att jag har hört alla ens, än mindre så kan jag dem utantill... Sen i alla fall så kommer en kille som jobbar som ljudtekniker för Benny Anderson. Han ska ha föreläsning för oss i 3 och en halv timma :O! Visst att det kan vara intressant att lyssna på någon som vart ljudtekniker för ABBA och Mamma Mia inspelningen och Westlife mfl men 3 och en halv freakin´ timma på en fredag! 
Aja efter det så ska jag möta upp Mickis och Fanny på söder för att se 17 Again. Ska bli kul, sen ska vi käka efter ;D
Så vi kan väl säga att jag längtar stenhårt till 18.00 i morgon!
Ska plugga nu i alla fall, träna massa på alla hemska spanska ord... Just jävlar måste översätta en jävla spanska text också... Thank god for google translate... hehe :b
xxxx


Kommentarer
Postat av: Bells

Hahahaha du som var så uppspelt för att snubben ska komma och föreläsa, har intresset svalnat lite eller? ;D

2009-04-23 @ 23:19:57
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-04-23 @ 23:29:01
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0