So he said would it be all right, if we just sat and talked for a little while, if in exange for your time, I give you this smile?

Visst blir man ledsen när man måste sitta inne och plugga på en sån här dag. Jag funderar på att ta en promenad med Nelly, eftersom jag ändå bara sitter och tittar ut genom fönstret hela tiden. Men jag måste verkligen plugga... Vi får se, måste skriva mer i alla fall innan jag gör något annat :b

Vi hade en helt ok matte lektion för en gångs skull, vi löste massa uppgifter i grupper och jag hamna i en ganska bra grupp, så det gick ganska fort ;)
Kom hem lagom till att Gilmore Girls började och eftersom att jag är en ganska svag person med en stark vilja till att inte plugga så... ja vad gör man haha :b 
Nu ska jag i alla fall sätta igång och få klart den här grejen, helst innan 00.00 ikväll :b
Thanx to whoever created Spotify... hihi <33

te
I might make myself one... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0