The glass that rips your word apart

Som en motsats till igår så har den här dagen varit otroligt lugn. Långsam till och med. Men skön, det har vart soligt och varmt. Har legat i solstolen mest hela dan, jätteskönt, tror jag blev brunare också ;) Det ända produktiva jag egentligen gjort idag är att hjälpa till att tvätta av utemöblerna och suttit i solen och läst boken "Doktor Glas" som vi läser i skolan, den gavs ut 1905 så ni kan ju tänka er hur rolig den är... :b
Men resultatet av en sån här dag är rastlöshet, men alla verkar ha något annat för sig... Det blir tydligen en hemma kväll, vi ska grilla och, för första gången det här året, sitta ute och äta. Mysigt. -- Hoppas jag...

Nu har jag lyckats övertala Fanny att följa med mig ut och springa hihi, då kanske man känner sig bättre :b
xxx


hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0