Tiered eyes please see this through

Well, I´m finally off to bed! Kom på lite för sent att jag behövde duscha och bestämde mig för att jag skulle vara aldeles för trött i morgonbitti, så det blev en sen, lite för lång dusch medans alla andra sov haha :p
Är inte alls bra förberedd för något av proven i morgon, men det kan inte hjälpas, jag är way too trött för att plugga mer nu..
Han se Grey´s i alla fall, sjukt bra som vanligt ;D Blir jätteledsen att Izzie ska dö! Hon är min favorit karaktär i hela serien ju! :(



Ah well, back to reality, börjar kvart över 8 i morgon, kommer döö!
Wish me luck i morgon! xxx

Kommentarer
Postat av: Mos

Hej josgos <3



ETT: jag har inte sett kvällens grey's avsnitt, så avslöja inget :o ^^,

TVÅ: Ush, Izzie, verkligen inte min favorit! Christina ska det vara :)



Kram på dig J <33

2009-04-22 @ 23:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0