Tried to take a picture of love...

Än en gång så bevisar jag för mig själv att jag jobbar bäst på kvällar/nätter. Jag kunde bara inte koncentrera mig tidigare idag utan gav tillslut upp på mitt CV och gick ner och kollade på OTH hihi :) Såg sen en jätte bra film med familjen, Taken heter den, skitläskig :b
Sen när jag gick upp och satte mig här framför datan igen (runt halv 1 :b) så bara skrev jag klart det. ...The clouds parted! Jag visste precis vad jag skulle skriva helt plötsligt, vilket betydde att jag i princip raderade allt jag skrivit och började om from scratch haha :b Men det är i alla fall klart nu, och jag måste säga att jag är ganska nöjd hihi ;)


bwreflections.jpg Chicago Skyline at Night - Black & White image by horschj

Juste, jag sa ju förut att jag blivit lite brunare idag. Och det har jag. Men jag har dessutom bränt mig!! Vad för slags människa -- eller vad för slags hud blir bränd av att ligga i solen i 2 timmar i mitten av april i Sverige... efter att nyss a varit i Thailand i två veckor dessutom?!!!? Huh! Jag försår inte! Nu är det ju inga alvarliga brännskador, bara lite egentligen, men ändå...?
Ska nog ta och sova nu, tänakte försöka dra mig upp ganska tidigt i morgon, typ halv 10- 10. Vill kunna sova i morgon kväll :b
Har dessutom planerat att plugga lite, måste göra en liten naturkunskaps grej och en ganska stor engelska grej... 
Tur att engelska är roligt :p Godnatt ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0