With all the evil that you provided, you still put the good in goodbye!

Sitter än en gång och lyssnar på vackra Avril låtar, känns som om det hjälper mig lite att komma ner på jorden igen. Är av någon anledning fortfarande överspänd och stressad efter nationella idag. Vet inte vad som hände, men jag blev så stressad när jag satt där och tiden bara försvann, så när jag äntligen kom ut så skakade jag, hackade tänder våldsamt och mådde halvt illa. Jättejobbigt "( Jag får ont i magen nbär jag börjar tänka på det så jag släpper det nu....

Ammo hade lite samma symptom som jag, så jag Ammo och Amanda gick ner till hamarby sjöstad och satte oss på en brygga i solen. Jätte mysigt ;) Fick prata av oss om det hemska provet och få bort illamåendet :b Efter så sa Amanda till oss att blåsa på hennes gaffel, blåsa ut all stress. Det gjorde vi, och så slängde hon den i vattnet. Det var fint haha, och roligt :b
Sen gick vi tillbaks till skolan för att ha kör, sen var det dags för den långa föreläsningen som jag mentioned igår, den var verkligen lååång. Jätteintressant dock. Han pratade om massa roligt, hur han mixade Mamma Mia filmen och annat, jätte intressant. Men trots det så har man en tendens att somna, det är varmt, man sitter helt stilla, och man sitter jätte obekvämt. Man kan dessutom inte sluta titta på klockan. Klockan som bara går långsammare och långsammare. Det blir sjukt jobbigt.
Ah well, det är över nu i alla fall.
Efter det så åkte jag in till söder för att möta upp Mickis och Fanny, vi skulle ju se 17 Again. Jätte bra film, sjukt rolig. Och jag förstår nu varför folk kollar på High School Musical, det är inte för att filmen är bra på något sätt, för det är den inte, den är urlöjlig :b Men det är för Zac Efron som man ser den! Så. Sjukt. Het! Haha :b


 
Men nu är jag så trött, ska sova och hoppas på en bättre morgondag helt enkelt. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen har du fattat poängen med high school musical ;D!!

2009-04-24 @ 23:58:49
URL: http://picturebridge.blogg.se/
Postat av: Bells

hahah kul att föreläsningen var intressant iaf ;) Hehe bara för att retas liiiiite kan jag säga att jag slutade vid halv ett (A) mysigt i solen ;D

kjaaaam<333

2009-04-26 @ 18:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0