Famous Last Words

Sitter i sängen med datan i knät. Har försökt få klart mitt CV, men det går inte så bra... Ska man ha med egenskaper i CVt eller i personliga brevet? Vad har jag för egeskaper?? Haha, i min desperation gick jag så långt som att koppla upp mig på den gamla staionära datan för att leta upp mitt gamla CV som jag gjorde i ett projekt i 8:an eller nåt sånt.
Slöseri med tid, datan tog 100 år på sig att funka och projektet var inte mycket hjälp haha :p


Brendon Urie of Panic! at the Disco ;)

Även idag har jag jobbat på solbrännan, känner mig lyckligt brun igen ;D Det var dock mycket kallare i luften idag, låg och frös i bikini på verandan haha, men det var varmt när det inte blåste i alla fall ;)
Så har jag kollat på The Holiday för 1000onde gången haha, den är så gullig och man blir så glad av den! Kate Winslet gör en så fantastik roll och Jude Law är självklart sjukt snyyygg ;)
Har nyss käkat nu, rester från igår, vi hade överdrivet mycket mat igår haha, mamma, mormor och Roger tillsammans i ett kök... det kan inte bli annat än massa mat haha, Roger är dessutom kock så ;)
Vill hinna med att se OTH och Gossip Girl idag, men jag har bestämmt mig för att inte läna datan förens jag är klar med mitt jävla CV så.. vi får se hur lång tid det tar :b
Tur att jag har Spotify... och påskgodis hihih ;D
 

Kommentarer
Postat av: Mickis

haha du är så rolig! skriver ett cv i april.. hahaha :D men bli klar med den där skiten idag så vi kan göra något imorgon!!!!!!!!! vi har inte setts sen i tisdags???

2009-04-12 @ 22:36:53
URL: http://mickisq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0