A black heart will find a friend, and this heart will grow!

Jag kollade nyss på Spotifys toplista utav ingen anledning alls. Glad blev jag när jag såg att bland alla olika Britney låtar och Lady Gaga (hatar det namnet!!) och Beyonce och massa annat så fanns faktiskt Paramores Miz Biz med! De låg förvisso på plats 92, men all the same, de fanns med! 

Kom hem för bara nån timma sen, har varit på Lasse i Parken på söder och sett min morbrors band, EP´s Trailerpark spela. Dom var grymma! Jättebra låtar med grymt coola melodier! Rubriken är text från en av låtarna som jag har laddat in på ipoden FYI, jätte fin låt! Jag blir så galet imponerad av folk som kan spela gitarr! Min morbror Roger körde på acoustisk gitarr och damn va bra det var!! Han spelade sådär jättefort upp och ner om ni fattar vad jag menar, och han bara körde fortare och fortare! Jag har försökt spela så förut men det går inte! Inte ens i närheten! Spelar ingen roll om jag använder plectrum eller inte, man hakar ju i strängarna så det tar stopp! Jag blor tokig!
Jag försökte såklart så fort jag kom hem, men nej då, det tar nog ett tag innan man lär sig. Har i alla fall kommit så långt att jag kan spela
Jimmy Eat World´s vackra låt Hear You Me och jag och Fanny satt igår och försökte spela till två av våra låtar, det gick på en av dem i alla fall hihi! 
Ska väl lägga mig och läsa min fantastiska bok nu, innan jag somnar. Kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Bra att du lär dig gitarr :) Och kan du gissa vem som lyckades sabba en till sträng? ;) Gamla strängar är sämst XD Får byta ut alla gamla nu.

2009-08-09 @ 02:51:19
URL: http://arnearnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0