Explain to me, this conspiracy against me!

Vart tog mitt busskort vägen? Sjukt bra fråga.
Hur kommer det sig att jag kom hem för 25 minuter sen? Inte direkt normala tider för mig.
Vanligtvis så kan jag ju säga att jag gillar tåg, de förstör ju inte miljön och sådär. Men just nu kan jag inte det. En sån här grej rubbar mitt ganska hyfsade humör, sinneskontroll och upplagda tidsplanering.

Innan jag lämnade skolan ia alla fall så var dagen bra. Den innehöll fullt normala, helt ok lektioner, intressanta samtalsämnen och diskusioner och en hel del underbar musik.


Kommentarer
Postat av: Simon

Tåget är ju världens bästa musiklyssningsplats :) Efter konserter då. Använd det :D

2009-02-09 @ 19:42:12
URL: http://arnearnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0