Failure´s not flattering!

Oh happy morning! Vaknade (kanske inte jätte utvilad men ändå), duschade, gick omkring och pratade med mig själv ett tag för att använda rösten (det blev djupa samtal kan jag säga :b) sen sjungit en del, käkat frukost, druckit thé med massa honung. Haha en typisk onsdagmorgon för mig :p
Jag börjar ju med sång som första lektion varje onsdag, och det blir jobbigt att komma dit och knappt ha öppnat munnen på hela morgonen :p

Åh ser ni hur solen skiner! Det ser så vårigt ut! Jag svär att det är 10 minus kallt... "/ :b
Notera en gång till att det är onsdag! Vilket betyder 3 dagar kvar till lov!  4 dagar kvar till Thailand!! :D
Juste det måste gå bra på svenska redovisningen idag! Håll tummarna för mig :)
Have a nice day! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0