Haven´t you heard thet I´m the new cancer?

Nu är jag lite ledsen här, känner jag. Har precis insett att kanal 5 inte kommer sända allas favorit program One Tree Hill! Lite ledsen... mycket ledsen. Istället ska Gilmore Girls börja gå, vilket inte direkt är en helt dåligt serie, men den behövde väl inte ta OTHs plats. Liten tröst att Chad Michael Murray i alla fall är med i början av Gilmore Girls. Får börja se det i stället. 
Jag har nu kommit ganska långt på samhällsuppg, är so far ganska nöjd :p vet inte hur länge till jag orkar koncentrera mig, men ska ge det ett sista försök i alla fall ;)
 I morgon är det fredag :D



Nej, Nelly har egentligen inte vart så snäll idag, men man kan alltid komma ihåg bättre dagar :p

Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha sötaste bilden på Nelly.. haha en liten vilde? ;) <3

2009-02-05 @ 20:56:07
URL: http://picturebridge.blogg.se/
Postat av: fanny

haha nelly mmin fuling xD

2009-02-06 @ 00:18:07
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0