I can feel the pressure, it´s getting closer now!

Ok, plugg på schemat! Inte det roligaste jag kan tänka mig att göra på en söndag...
Kan väl berätta om min fredag kanske... Det var en väldigt bra dag måste jag säga, mysig. Vi hade ju alla ♥ dag lunch- konserten och det gick faktiskt jättebra :) Jag kände mig ovanligt lugn och man fick så mycket fint stöd innan och efter av alla :) Fick dessutom använda barstolen på scenen, så det kändes extra coolt haha :b Så det gick bra, fast vi kom på att sdet var fredagen den 13de prcis innan vi skulle upp på scen, roligt va haha :b
Sen fick vi sluta 40 minuter tidigare från gympan så jag, Johanna och Amanda gick och fikade, mysigt :) Sen hade vi en jättemysig kväll hemma vid middagen :)
Denna dag komme rinte bli riktigt lika bra, börjar käna mig lite stressad faktiskt, lärarna lyckades verkligen pressa in allt på en vecka! Inte fullt ok!
Thank god för Spotify! ;)


Kommentarer
Postat av: mikss

haha du likant faktiskt hon på bilden! höhöhö

2009-02-15 @ 14:28:20
URL: http://mickisq.blogg.se/
Postat av: Simon

Lärare brukar lyckas med att samla alla prov och inlämningar samma vecka :P Men kul att det gick bra :D

2009-02-15 @ 20:09:53
URL: http://arnearnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0