I held your hand through all of these years

I´m stuck! Jag kommer ingen vart med mitt samhälls- projekt. Jag ska granska en nyhet från 3 olika perspektiv och jag har svårt att komma igång och jämföra...
Förutom att plugga så har jag idag lärt mig min låt bättre, går ganska bra, kan de ställena som jag gjorde fel på förut och så,,, önskar dock att jag hade en mick så jag kunde höra min röst lite bättre.
Sen har jag försökt lära  mig spela Paramores "Adore" på gitarren, jag lyckades väl halvt lära mig refrängen, men jag har problem att byta mellan ackorden :p
Ah well, dags att fortsätta me samhälles grejen...



Kommentarer
Postat av: sofia

fin bild! :) Var kommer den ifrån? :)<3

2009-02-05 @ 18:56:50
URL: http://picturebridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0