I know it´s sad that I never gave a damn about the weather, and it never gave a damn about me!

Mornin´ all :)
Jag brukade hata mornar förut. Plötsligt har det blivit viktigt för mig med en lugn, skön morgon med en kopp thé och gärna en macka framför datan med musik på. Det är som att sitta i solen på en öde ö och ta det lugnt innan man ger sig ut i vattnet utan den blekaste vad som kommer att möta en där.
Haha fin jämföring va? :p

Denna dag kommer bli bra känner jag, det är vackert väder ute, jag har sång som första lektion, jag har lång sovmorgon - ska dra om 50 minuter ;) - sen har vi bara samhälle där jag bara kommer behöva sitta och lyssna på folk som redovisar, sen svenska där vi ska börja planera för vårat roliga projekt - tema hjältar - sen engelska, brukar vara ganska roligt.
Slutar sedan kl 4 ;)
Så en ganska bra dag tror jag, men som sagt, man vet ju aldrig vad som väntar en ;)



Ps. Jag har hittat ännu ett nytt band - All Time Low! gryyymma ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0