Just tap, tap, tap your toes to this beat!

Dude, är jag trött idag eller??
Höll mig vaken på lektionerna, men sen vart jag helt slut! Orkade knappt prata med någon när jag kom hem! Fixade lite mat och satte mig och kollade på One Tree Hill :)
Ikväll har jag äntligen lärt mig låten jag har till imorgon, "My funny valentine" heter den, ganska fin låt :) Har dessutom fått tillbaks min röst nästan helt, så jag är glad ;)

Idag har jag proppat i mig C- vitaminer i olika former, allt för att bli frisk, tog en Alvedon också när jag kände att huvudvärken kom krypande igen, så var det problemet ur världen ;)
Har dessutom fått tillbaks mitt smak- och luktsinne nästan helt också, så idag sympaterar vi med Sofia som ligger hemma och är sjuk :b
Hur hade jag levt utan min musik?? Önskar desperat att jag kunde ladda ner min Spotify lista till min mobil!! Bara, på tal om ingenting :b



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack <33

2009-02-03 @ 22:02:41
URL: http://picturebridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0