Mickis Gästbloggar!!!



Nu känner jag att det är dax att skriva mitt första gäst inlägg, eller vad man nu kallar det.. haha
Det är iallafall jag till vänster på bilden, just so you knooow!
Just nu ligger jossan i sängen och läser en tråkig tidning och jag läser då bloggar, ganska tråkigt faktiskt! Haha.. Vi lyssnar också på musik. Just nu är det Darin, som jossan ÄLSKAR!

Hon är fettigt osocial just nu, vill kolla på fiiiiiiiiiiiiiiiilm!!! Inatt sk ajag sova hära dåå. Och imorgon bitti ska vi faktiskt till Stockholm och SHOPPA! Woho! Jaaaa, kanske skulle ta och berätta något kul om jossan och nåt som ingen annna vet om henne, förutom jag då :) Okej............ Jossan brukar faktiskt peta i näsan när hon har tråkigt, och så brukar hon ta VÄLDIGT lång tid på sig i toaletten efter vi har ätit! Hhihihihihihihih

Nu ska jag sluta mobba henne :) Läs min blogg häääääär!!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tänkte bara uttrycka väldigt tydlig att set är mickis so skrivit och att inte ett ord om mig är sant, för er som är dumma nog att tro det :p haha

2009-02-06 @ 21:47:19
URL: http://byjossan.blogg.se/
Postat av: mickis

Vaa va säger du! De där om toalletbesöket är verkligen sant! Till och med sofia vet om det!!! Eller huuuuur?!?!?

2009-02-07 @ 18:04:12
URL: http://mickisq.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahaha XD

2009-02-08 @ 15:37:41
URL: http://picturebridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0