We´re making somethin´ out of nothin´

Aj vad det kommer göra ont att gå upp imorgon. Det är inte fullt hälsosamt att var uppe såhär sent :p
Men jag kände att jag i alla fall ville hinna med att måla naglarna innan ja går och lägger mig... sagt och gjort :p
Nu skriver ja här medans det torkar ;)
Fredag imorgon, thank god! Ska ha film- svull dag me mickis på kvällen xD blir roooligt :)
Herregud, insåg precis att det här blir det 4de inlägget för mig idag, känner at det är lite out of character for me, men men :p



Världens vackraste plats i välden typ (grekland i somras)

Kommentarer
Postat av: fanny

haha tog en liknande sån bild ;P länktar tillbaka ;( men snart thailand :D

2009-02-06 @ 00:19:43
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0