So what´s left to prove, we have made it through!

Fredag imorgon, vi vet alla vad det betyder - Jag ska sjunga på lunchkonserten ;) Exciting huh? ;D
Ska både sjunga "My Funny Valentine" och "Seasons of Love" tillsammans med min ensamble grupp ;) Den sistnämnda låten är jag faktiskt mest nervös för eftersom att, även fast jag har sjungit den förut, så lärde jag mig den inte helt förens idag och även fast det inte är de svåraste stämmor så är det ändå lätt att missa den, och då är det i princip kört... :p Men nej då, det kommer gå så bra så :) ...

Ok, rolig grej nu då - Johanna vill att jag ska sjunga en duett med henne på en konsert nån gång i vår :) Jätte fin låt som hon har skrivit själv, kommer bli super :) Jättekul att hon frågade mig också när det finns så många andra att välja på haha :b
Så man kan väl sammanfatta dagen som mycket bättre än jag hoppas på :)



Ja ni kan väl gissa vad jag lyssnar på :b man blir jävligt triggad av deras musik alltså, verkligen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Seasons of Love är jätte bra! :)) Om det är den jag tänker på förstås ;)... <3

2009-02-13 @ 13:44:49
URL: http://picturebridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0