Speed up your breathing, just close your eyes!

Man blir nästan ledsen på världen idag. Plugg på schemat och genom mulet och slask och is täcker hela marken... Hade nog gått och lagt mig igen vid det här laget om jag inte haft min underbara musik som verkligen håller en vid liv!
Men måste säga att även spotify har svikit mig, de har tagit bort ett av min underbara band - New Years Day - från listan, man kan inte hitta deras musik längre. Måste köpa deras skiva nu, vilket jag säkert hade gjort i vilket fall som helst för att kunna ladda in dem på mobilen, men ändå, min spotify lista var så grymt bra!




Från Kelly Clarkson konserten ;)


Kommentarer
Postat av: fanny

ja min lista blir aldrig sig lik igen xD saknar dom

2009-02-08 @ 15:27:34
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0