Things are shaping up to be pretty odd!

Jag vill typ drunkna, sjunka ner i jorden. Naturprovet gick som förutspått åt helvete, så det sk vi inte prata om mer...
Jag kan inte fatta hur många timmar det är kvar tills det är ok att sova igen, ville typ dö imorse, var så äckligt trött!
Ska i alla fall klippa mig idag vid halv 5, sen kanske jag åker tillbaka till skolan igen för att se någon av tvåornas konserter, dom kommer säkert bli as bra :) 
Men egentligen kan jag inte vänta tills jag får komma hem! Slänga mig i soffan och se gårdagens avsnitt av Geys´ Anatomy och typ dagens Gilmore Girls, om jag inte hinner somna innan de är slut...
En jätte hemsk grej som håller på att hända är att min mobil har typ 15% kvar av batterierna, inte en chans att de räcker till slutet av denna jobbiga dag, det gör mig stressad på ett jätte konstigt sätt, helt sjukt. Tur att Spotify finns här, annars hade jag typ velat gråta haha 



Kommentarer
Postat av: fanny

jag känner mig också jätte depressed ;o det är fysikprov i morgon som jag inte kommer klara och så såg vi en film idag i skolan som var jätte hemsk och nu är man så där jobbigt nere hela tiden ;( + att jag är jätte nervös innför elevkonserten i morgon !!!!!!!!! allt är bara skit just nu jag går under

2009-02-19 @ 17:19:06
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0