Think of what you did, and how I hope to god it was worth it!

Lugnaste morgonen på länge, kände att jag behövde det :) Jag kom upp i väldigt god tid, due to Fanny och Emma som sover i rummet intill och deras väckarklocka (som ringde var 9onde minut) var ashög, trodde seriöst att det var min egen ett tag, men kunde inte hitta någonstans att stänga av den på haha.
Igårkväll var det kul, jag och Amanda kom tillbaka till skolan vid 6 för at se två konserter uppsatta av tvåorna. Det var verkligen jätte bra, man känner att man också vill köra nåt lika bra nästa år när det är vår tur :)
Idag vet jag inte riktigt när jag slutar, vi har ingen gympa utan vi ska se en av teater-2ornas uppsättningar, vet inte riktigt när den slutar. Men det blir kl att se teater i alla fall, den senaste vi såg var ju så bra att folk grät efteråt, dock inte jag, men känslosam blev man :b Sen blir det en liten sväng till södertälje med Fanny (som ska söka till Wenderla Hebbe gymnasiet) och se en konsert där Elin ska va med, tänkte åka och kolla, (Elin går då alltså på Wendele Hebbe) Fanny ska med för att kolla lite på skolan och så ;)




Juste, Fanny och Emma ska sjunga på deras elevkonsert, jag önskar så starkt att jag kunde vara där, men jag har tillräckligt med frånvaro som det är... I´ll be there in heart and mind :b Nej men lycka till, det kommer gå super!! :D

Kommentarer
Postat av: Moos

Om du går till elevkonserten på Trädgårdsstad, säg till mig i förväg då så kan jag göra dig sällskap :) <3

2009-02-20 @ 22:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0