Get Busy Living, Or Get Busy Dying!

Herregud! Lååång kväll, I´m tellin´ ya... Åkte till södertälje för att se Elins show, men tåget var mer än 10 minuter försenat så vi missade bussen, som ändå var typ fel, så vi missade typ halva haha, men den var sjukt bra ändå, Elin var grym, alla andra också :)
Kom i alla fall hem vid 11, ingen var hemma då, (mamma och pappa var hos Malin och Nicklas) så vi typ käka och kolla på teve tills dom kom hem för en timma sen ;)

Ok, honestly!! Om 10 timmar så sitter jag på planet!! Har fortfarande inte börjat packa än, så det kommer bli mycket av det imorgon, plus att jag ska städa mitt rum (vill inte komma hem om det ser ut som det gör nu :b) och sen hinna med att träffa Mickis och Sofia... och hinna med att ladda in musik på min mobil och måste leta upp Fridas mp3-laddare... suck, det kommer bli en lång dag imogon också känner jag... Men det käns ju inte direkt ovärt! ;D
Skriver något imorgon, är sjukt trött, måste sova nu ;)







Lite härliga bilder från första hotellet i Khao Lak ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0