I may say it was your fault, ´cause I know you could have done more!

Kolla ut genom fönstret. Jag kan äntligen se våren. Har ni märkt att marken börjar bli torr. Oftast det första vårtecknet.
Ok, inser att det är typ svinkallt och att det faktiskt finns lite snö kvar på vissa ställen. Men ändå, blå himmel, ljust när man slutar :) Haha jag hoppas på några plusgrader till när jag kommer hem från Thailand :) Sol!! :)
Har nu bara klassråd och lång mattelektion kvar. Sen hoppas jag att min svenska grupp känner sig taggade på lite extra jobb,,, sak sätta oss på café Bravo och göra klart allt. Vi insåg efter de första gruppernas redovisningar att vi har ganska mycket kvar att göra "/ 
Ok, nu skriver jag typ bara för att fördriva tiden haha börjar om 15 minuter ;) 
Kan ju erätta om hur mycker jag kmmer att faila på naturprovet! Hade första natur lektiionen för terminen förra veckan och då säger han att vi ska ha prov på hela jävla energi kapitlet och vi har en vecka på oss. Tror ni jag ens har kollat på boken än eller? :b
Sen kan jag ju kanske berätta hur mycket jag ser fram emot thailand. Så mycket att jag började prova kläder att ha på mig igår kväll haha, letade fram min solbrillor som föresten är sönder - får helt enkelt köpa nya haha :b 
Då vet ni vad jag gjorde igår istället för att plugga... ;) 
På torsdag ska jag klippa mig oxå.... ok slut på grejer att skriva om :b 
Ok, för er som vill känna mening med livet i 3.33 minuter - Lyssna på All Time Low´s "Jasey Rae" (acoustic) !! Skulle lägga ut ett videoklipp om jag visste hur man gjorde.... :b

Gilla livet! <3   

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha ja ska lära dig hur man lägger in en video :O

2009-02-17 @ 19:04:53
URL: http://arnearnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0