Sing it like you mean it!

Ni vet hur det känns att ha legat i soffan en hel dag och vara så lat och trött att man i princip somnar för att hjärnan stänger av sig själv i brist på aktivetet och för lite att tänka på. Det är nästan en ganska skön kind of trött. Mit slags trött är egentligen inte så skönt. Jag känner mig typ tung, tung i kroppen, som om jorden drar mig neråt. Nästan jobbigt att använda armarna :p
Vi simmade i 45 minuter, vi trode först att vi hade simmat en kilometer, men vi verkar ha räknat fel, vi kom i alla fall nära ;)

Jag tror jag skippar att plugga ikväll, orkar inte, kan göra det imorgon kväll och maila det :p 
Imorgon börjar jag 11.05 med sång, så ska nog ta och öva igenom låten en gång till eller två ; )


Kommentarer
Postat av: fanny

själv måste man plugga i kväll .. spanska prov imorgon you know ;)

2009-02-10 @ 19:51:18
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/
Postat av: fanny

sv; I know right :D

2009-02-10 @ 21:43:34
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0