I`ll take the truth at any cost!

Ojojoj, aldeles för mätt, inte bra! Måste träna imorgon känner jag. Hoppas Sofia kan följa med mig och simma... Mickis kan inte. Annars får jag hitta på något annat :p

Efter att ha försökt göra pankakor och misslyckats ganska regält, ätit bara liiite för mycket och sen inte alls lyckats spela gitarr som typ Josh Farro (of Paramore) eller som någon av de människor jag hört spela idag i skolan så känner jag mig ganska låg på självförtroende- fronten, och känner mig ganska avundsjuk på vissa... :p 
Kan väl muntra upp mig med att.... fan kan inte komma på nåt haha xD



Superheta Josh Farro!! xD

Kommentarer
Postat av: Simon

Du kan muntra upp dig med att dina gitarrsträngar iaf är hela xD

2009-02-09 @ 22:26:57
URL: http://arnearnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0